Ahoj všem,
nejčastěji při ranním odjezdu a teplotách okolo 0st. nemohu zařadit žádný z rychlostních stupňů. Z neutrálu nelze zařadit jedničku ani zpátečku resp. to jde velmi, velmi ztuha (musím tam dostat rychlost hodně na sílu, až mi to přijde, že ohnu řadící páku). Po rozjezdu a ujetí cca 20-ti metrů je řazení na všechny rychlostní stupně celkem ok. Pokud tam nechám zařazenou třeba jedničku přes noc, nemohu ji zase vyndat. Převodový olej je čerstvě po výměně. Nevíte někdo co s tím?!?!
Jedná se Peogeot Partner 1,6 VTi, 88kW, r.v. 2016.
Díky!
Řazení
Moderátor: pankid
Řazení
S identickým modelem mám stejný problém. U mě to došlo už trochu dál a "někdy" mi to řazení jde z tuha i za jízdy. Většinou trojka nebo čtyřka. Buď nejde zařadit nebo vyřadit. Poslal jsem to do servisu a ten chytrej pán samozřejmě "no to je divný to se u těchto modelů nestává". Nic nenašly ale aspoň mám papír. Jinak to tam brzo pošlu znova dokud to je v záruce. Já autům rozumím minimálně ale kolega mě straší že by se tam mohlo vysrat něco drahého tak je s tím budu otravovat znova.
Řazení
Zkoušel jsem to reklamovat ještě během záruky v servise, ale bylo mi řečeno, že žádnou závadu na řazení neshledali a mám řádně sešlapávat spojku. Jelikož jde o služební vozidlo, zas tak mě to netrápí Ale mít to doma soukromě a za nějaký čes se něco vytelit na převodovce, asi by byl člověk dost zklamaný.
Tuhé řazení mě začalo trápit i během jízdy, občas se staně, že 4-ku vyndám až po opakovaném sešlápnutí spojky... Doporučuji do servisu co nejdříve, mám taky tušení, že mě čeká něco dost zásadního (drahého).
Tuhé řazení mě začalo trápit i během jízdy, občas se staně, že 4-ku vyndám až po opakovaném sešlápnutí spojky... Doporučuji do servisu co nejdříve, mám taky tušení, že mě čeká něco dost zásadního (drahého).